Strona wykorzystuje COOKIES w celach statystycznych, bezpieczeństwa oraz prawidłowego działania serwisu (więcej informacji).
Jeśli nie wyrażasz na to zgody, wyłącz obsługę cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki. Rozumiem, nie pokazuj więcej tego komunikatu.

AKTUALNOŚCI

Spotkanie z prezydentem - optymalizacja procedur

Szanowne koleżanki i koledzy.

W odniesieniu do ustalonego przez Pana Prezydenta, na dzień 6 grudnia 2016 r., kolejnego spotkania Zespołu d.s. optymalizacji procedur w postępowaniach o udzielenie pozwolenia na budowę – ze szczególnym uwzględnieniem kwestii wypracowania procedur w zakresie budowy przyłączy instalacyjnych do sieci – prosimy Państwa o nadsyłanie drogą elektroniczną, na adres biura izby PDOIA, informacji o problemach w realizowanych procedurach zatwierdzania dokumentacji projektowych przez Departament Architektury U.M. w Białymstoku i które, zdaniem Państwa, powinny być na tym spotkaniu poruszone.
Prosimy o podawanie konkretnych przykładów (problemów), oczywiście bez podawania danych osobowych inwestora i projektanta. Liczymy na Państwa pomoc zakładając, że im więcej spraw problematycznych lub niewłaściwie, zdaniem Państwa, procedowanych tym większe prawdopodobieństwo wypracowania procedur usprawniających proces zatwierdzania projektów i uzyskiwania pozwoleń na budowę.

UWAGA:
pozytywne przykłady działań pracowników Departament Architektury U.M. w Białymstoku również są mile widziane.

data publikacji: 2016-11-29 14:32:30