Strona wykorzystuje COOKIES w celach statystycznych, bezpieczeństwa oraz prawidłowego działania serwisu (więcej informacji).
Jeśli nie wyrażasz na to zgody, wyłącz obsługę cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki. Rozumiem, nie pokazuj więcej tego komunikatu.

AKTUALNOŚCI

Warsztaty z umiejętności zarządzania czasem pracy

Serdecznie zapraszamy Państwa na warsztaty z "umiejętności zarządzania czasem oraz organizacji i efektywności pracy architekta", które odbędą się w dniu 10 lutego 2016r. w  godz. 15.00  - 18.00 w Restauracji "Wariatka" przy Teatrze Dramatycznym im. Al. Węgierki w Białymstoku.

Szkolenie skierowane jest do architektów prowadzących małe pracownie (1 - 3 osoby).

Celem szkolenia jest nauczenie się lepszego wykorzystania czasu dzięki: umiejętności rozpoznawania własnych priorytetów, technikom zarządzania czasem i lepszej organizacji pracy. Szkolenie zawiera elementy treningu automotywacji, a także przybliża metody radzenia sobie w kontaktach z klientami.
Na szkoleniu zaprezentowane zostaną metody zarządzania własnym czasem i wydajnością oraz sposobami zwiększenia efektywności działania poprzez korzystanie z harmonogramów, ustalanie priorytetów i zmianę sposobu oceny ważności spraw.
Uczestnicy poznają elementy składowe kosztów pracy oraz techniki prawidłowego zarządzania kosztami i należnościami, podstawowe zasady higieny pracy, dbanie o równowagę i rozdział pomiędzy pracą a życiem osobistym.

Podczas szkolenia uczestnicy wezmą udział w ćwiczeniach uczących lepszej organizacji pracy, poprawiających motywację i ułatwiających zrozumienie przyczyn przeciążenia pracą.

Tych z Państwa, którzy chcieliby wziąć udział w warsztatach, prosimy zgłaszać się  poprzez stronę KRIA - zakładka szkolenia, lub bezpośrednio przesyłając informację e-mailem do biura PDOIA.


data publikacji: 2016-01-26 09:43:48